Satış və marketinq bir işin gəlirliliyinə birbaşa təsir edən iki əsas funksiyadır. Satış və marketinq – bir-biri ilə ümumi nöqtələrə malik olan və müəssisələrin bazara qoyduğu məhsulun və ya xidmətin alıcıya çatdırılması kimi müəyyən edilən iki anlayışdır. Bu anlayışlar eyni görünsə də, bir-birindən fərqli cəhətləri var. Satış anlayışı əmtəə və xidmətlərin satışına səbəb olan bütün fəaliyyətləri nəzərdə tutur, marketinq isə insanların diqqətini satılan mal və xidmətlərə cəlb etmək prosesidir.
Satış və marketinq prosesləri etdiyiniz işdə iki vacib rol oynayır: daha çox müştəri cəlb etmək və artıq sahib olduğunuz müştəriləri inkişaf etdirmək. Hər ikisinin məqsədi daha çox gəlir əldə etməkdir. Satış və marketinq birlikdə istifadə edildikdə yaxşı işləyir. Lakin bunu uğurla həyata keçirmək üçün ilk öncə onları nəyin fərqləndirdiyini başa düşməlisiniz.
Satış potensial müştərini sizdən məhsul və ya xidmət almağa inandırmağa gətirib çıxaran fəaliyyətlərə aiddir. Satış nümayəndəsi adətən e-poçt, telefon və ya şəxsən potensial müştərilərlə əlaqə saxlayır.
Marketinq isə bütünlükdə biznes üçün satış komandası və müştəriləri üçün gözləntiləri müəyyən edən strategiya və proseslərdən ibarətdir. Marketinq yeni insanları cəlb etməyə, onları yüksək keyfiyyətli potensial müştərilərə çevirməyə və məhsul və ya xidmətlərə tələbatı artırmağa kömək edirlər. Həm bu yeniləmələri tanıtmaq, həm də bələdçi olaraq ən son məhsul və xüsusiyyətlərdən xəbərdar etmək üçün müştərilərlə əlaqə saxlayırlar.
Texnologiyanın inkişafı və gözləntilərin dəyişməsi səbəbindən bu sahədə avtomatlaşdırma ehtiyacı da yaranıb. 'Satış və marketinq avtomatlaşdırılması' satış və marketinq departamentləri arasında səmərəli qarşılıqlı əlaqəni nəzərdə tutur. Buna satış və marketinq avtomatlaşdırma vasitələrindən birgə istifadə etməklə nail olmaq mümkündür.
Xidmətlərimiz;
Oskon Avtomatlaşdırma olaraq sizə satış və marketinq proseslərində yenilikçi və alternativ vasitələrlə xidmətlər təqdim edirik.